csütörtök, január 06, 2011

Martin Munkácsi - Think While You Shoot

Még pár napig látható a Ludwigban Munkácsi Márton retrospektív kiállítása rengeteg-rengeteg fotóval. Nekem nagyon tetszett, mert eddig csak a Mérték kiállítás keretén belül láttam tőle anyagot, most meg az egész életművéből gazdagon megszórt falakról mazsolázgathattam végre. A kiállítás címeként adott mondása mellett megtaláltam tőle kedvenc idézetemet is, ami valahogy így hangzik: "inkább legyél egy kis egyéniség, mint egy nagy utánzó".





















Egyik lieblingem tőle ez a kép, odavagyok ezért a szemtelen vágásért. Egyébként azoknak a fotóspajtásoknak mondom, akik szerint régen nem retusáltak annyit, hogy az egyik képpár Katharine Hepburn-ről előtte-utána stílusban van installálva és az utómunka könnyedén megközelíti a mai magazinokban láthatókat.
Mindemellett pedig a középső feleségének Citrom Gizella volt a neve, ami számomra rendkívül üdítő :)

5 megjegyzés:

csak simán máté írta...

ez hiányzott nekem, egy kis kedvcsináló:) mára ezt akkor be is terveztem!

juice írta...

ilyenkor örülök, hogy írom ezt a blogot :)

Kiss Gabi írta...

Szia, csütörtökön láttam a kiállítást, és nekem is ez az egyik kedvencem!

Mercutio_ írta...

Igen-igen jó kiállítás volt valóban.
Egy-egy képnél beugrott, hogy "na, ezt mennyire fikáznák a fotozz.hu-n":D

juice írta...

jaaaj nekünk az egyik legjobb szórakozásunk "fotózzosan" kiállítást nézni, azt hiszem egyszer lesz belőle egy bejegyzés is :)