hétfő, február 21, 2011

Vázáim

Tegnap este arra lettem figyelmes, hogy a cserépkályhámon álló váza milyen szép árnyékot vet a falra, aztán megfordultam és a másik vázám is ugyanezzel volt elfoglalva éppen (az árnyékvetés megszokott tevékenység a vázák körében, bár más tárgyaknál is megfigyelték ezt a tevékenységet, mellyel leginkább az esti órákban szokták elütni az időt. Az időnek ez az ütés nem fáj...). Mindkettőben faágak vannak: az egyikben szép kacskaringós, ruganyosan vékony karúak, a másikban erősebb, határozottabb, geometrikusabbak. (Közben véletlenül bekaptam egy avas tejkaramellát, nagyon rossz.) Gondoltam készítek egy képpárt róluk és ezalatt az is eszembe jutott, hogy volt egy olyan svéd uralkodói ház, aminek Vasa volt a neve, szerintem ezen királyi személyek is gyakran vetődtek árnyékra.

11 megjegyzés:

Gehring János írta...

Szépek. Nálunk a redőnnyel lehet(ne) játszani. :)

juice írta...

Ha egyszer lesz lakásom, redőnyt is szeretnék éppen e célból :)

Kerekes Zsuzsa írta...

Nagyon szépek és hangulatosak, különösen az első ami nekem nagyon.

Éva írta...

Esti utcai lámpa árnyéka a falon, gyertyáé a szoba falán... Szépek a képeid.

juice írta...

köszönet :)

[stx] írta...

Ja, jok ezek az arnyekos jatekok. Ilyesmit mar csinaltam en is. http://s-t-x.blogspot.com/2008/10/blog-post.html

juice írta...

valószínű örök téma

beat.nick írta...

a képek is szépek, meg olyan juice-osak, persze, a szövegen viszont nagyon jót szórakoztam, kösz :)

Emiii^^ írta...

Szia!

Nem rég bukkantam rá a blogodra, lenyűgöznek a képek! Nagyon szépek! Jómagam is szeretek fotózni, bár még 13 évesen elég amatőr szinten vagyok, de azért igyekszem :)
Ha gondolod, megnézheted a blogom:
www.emokephotos.blogspot.com

Szép fényeket!
Emőke

juice írta...

tsg: amikor ilyeneket írok, néha te jutsz eszembe magamról :D

köszi, hogy benéztél Emőke, szép fényeket kívánok a blogodhoz :)

beat.nick írta...

:) na ennek igazán örülök :)