szerda, március 09, 2011

Ibolya

Egyébként Zita, csak az Ibolya presszóban fotóztam le, ahol ilyen vidám tapéta is van. Meg vidám vendégek is vannak, ezért amikor mellénk állt egy fiú valami jópofa pólóban, én azt hittem szimpatikusnak tart minket és beszélgetni akar, de a többiek szóltak, hogy rendeljek és akkor rádöbbentem, hogy a fiú tulajdonképpen a pincér. Megdöbbenésemben valami ilyesmit kérdeztem tőle: "és akkor most te fogsz kiszolgálni?" Szóval nem tudtam magam jól kivágni, viszont azóta szándékomban áll a másik fal szintén vidám tapétájához állítani valakit.

6 megjegyzés:

Tarczali Éva írta...

Nagyon jól sikerült :)

banyek írta...

És milyen helyeske. :-)

juice írta...

Zita mindig jó alany :)

beat.nick írta...

remek alanynak remek háttér:)
(pörög a blog, dejó:)

juice írta...

Látszik, hogy nincsenek kockagondjaim :)
Meg be is pörögtem kicsit, nem tudom mi van, jön a tavasz... :)

Gehring János írta...

Nagyon klassz portré és jó a korítés is. :))