szerda, április 27, 2011

Sütizés hivatalból

Már megszokhattátok, hogy inkább a saját kis életem mindenféle csekélyke fontossággal bíró szeletkéinek momentumairól szoktam itt pötyögni, néha azonban (és remélem egyre gyakrabban) becsúszik olyan munka, ami már szinte szórakozás és feltétlenül úgy érzem, hogy meg kell osztanom. Most például egy olyan fotózásról írok, ahol volt szerencsénk beleharapni a modellekbe és hát amilyen szépek voltak, olyan finomak is.
Egy hotel éttermének desszertkínálatát kellett megörökítenünk és hát én úgy vágtam neki, hogy mégis mennyi süti lehet egy hotel éttermének étlapján, talán 6-8 darab? Aha. A nagy fenéket. Kihoztak 23-24 féle édességet, 4 tortát és különböző aprósüteményeket, amik közül a makaronokról színenként kellett fotó! Szóval kicsit strapásabb volt a munka, mint gondoltam, de nagyon kedves volt mindenki a főcukrász(nő)-től kezdve a tálalásban segédkező lányokig, akiknek nem tudom mi a pontos megnevezése... sous cuki chef, vagy alcukrászhelyettes, vagy sütidíszítő kukta... A fotózás végén pedig megtörtént az, amiről minden édesszájú álmodik: azt mondták, hogy együnk, amelyikből akarunk, mi meg akartunk és ettünk. Mondjuk szégyenszemre csak 4-5 félét tudtunk megkóstolni, de néha azért még eszembe jut, hogy azt a barna színű piramist még meg kellett volna...

8 megjegyzés:

Pihe írta...

A képek - azon kívül, hogy a megszokott minőséget hozzák - nagyon megindítóak, konkrétan megindultam a konyha felé, hogy túrjak valami édességet. :o)

A vízjelről kicsit mesélhetnél. :o)

juice írta...

A kívánt hatást értem akkor el :D

Hát igen a vízjel... pedig le akartam írni, de tulajdonképpen ez lesz a mi kis közös fotósműhelyünk Petivel, a név is ránk vall és ha minden jól alakul, akkor egy idő után talán több is lesz, mint egyszerű fotószolgáltatás, mindenféleképpen bővíteni szeretnénk nem csak a megrendelők, hanem a fotósok irányába is :)

Zsuzska írta...

Úristen... folyik a nyálam! :D

juice írta...

:P

beat.nick írta...

fincsi, fincsi!
ez olyasmi lehetett, mint amikor mi egy csokimanufaktúrában fotóztunk, azok után a képek után mi is kaptunk hasonló kommenteket :)

a vízjelhez meg gratulálok, majd mesélj róla azért bővebben is!

juice írta...

a vízjel most még csak az aminek látszik, azaz a fotósok neve, akik készítették a képeket :) de folyt köv.

Tudjukki írta...

Ezeket meg kell kóstolni!
Címet, de iziben!

juice írta...

Sofitel hotel :)