csütörtök, június 02, 2011

Utazás, készülődés, ráhangolódás

Apukám mindig azt mondja, hogy "kislányom, neked arany életed van" és most úgy érzem, hogy tényleg az van, ugyanis idén ismét eljuthatok a kedvenc helyemre, Toszkánába. Szombaton indulunk, és elkezdtem már pakolni, hogy holnap már csak át kelljen gondolnom, hogy mit felejtettem ki a csomagból. Az imént éppen levertem a szobafenyőmet, amikor széles mozdulattal nyitottam szét a kendőmet, hogy vajon idén is akkora-e a kiterjedése, mint tavaly, és hát akkora, de lerepült a fenyő és mindent beterített virágfölddel. Szerencsére annyira kiegyensúlyozott vagyok az elmúlt negyed órában, hogy egy szemöldökemelésen kívül más reakcióm nem volt. Eltüntettem a baleset nyomait, és az elmúlt nyár fotóival kezdek hangolódni lélekben is. Sokan kérdezik, hogy miért megyünk ugyanoda idén is? Azért, mert jó. Tényleg.


10 megjegyzés:

beat.nick írta...

fúúúú....
utállak.
:)

juice írta...

mindenkit azzal vigasztalnék, hogy ott is ilyen trutyi idő van :)

keriatti írta...

Ssodás fotók... a 2. fotó nem Firenze?

TiSza írta...

Szépségesek. De az utolsó kettő nagyon...

dorc írta...

Szép fényeket és gyönyörűséges fotókat kívánok:) Ja és jó utat!

Kerekes Zsuzsa írta...

Jajdejó Neked :)
Sok szép fotóval, élménnyel visszajönni!

Tudjukki írta...

Én is utál-utál!:)

juice írta...

most már én is utál-utál, mert visszajöttem :D

joruba írta...

Az utolsó kettő nagyon-nagyon, olyanból még sokat :)

juice írta...

idén kicsit más jellegűek készültek, de azért lesz 1-2 tájkép