szerda, július 27, 2011

Kiállítás - program croissant mellé

Egy olyan kiállítást szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, melynek fotói között történetesen szerepel az én egyik képem is, de őszintén szólva nem emiatt, hanem több másik alkotás miatt érdemes megnézni. Mivel lütyő módon teljesen megfeledkeztem a megnyitóról és valahogy senkit sem sikerült idejében meghívnom, ezért egyedül vettem részt rajta, de így teljes elfogulatlansággal tudtam végigmustrálni a felhozatalt és a végső konklúzióm az volt, hogy jó társaságba keveredtem! A Három Hét Galéria írt ki egy pályázatot, melyre beküldtem egy emergency stílusban elkészített képet, amin nem volt időm finomítani kedvem szerint, ezért nem is gondoltam, hogy bekerül. Nem is került be, de aztán mégis, mert a galéria vezetőjének megtetszett és most ott virít a falon. Munkácsi Márton Tréfa a reggelihez című képére kellett reflektálni, ami igen sokszínűen sikerült a pályázóknak. Volt aki tökéletesen reprodukálta a jelenetet és volt aki teljesen elrugaszkodott a téma szó szerinti értelmezésétől, mindenesetre kiváló munkák születtek, én csak pislogtam, hogy mennyire színvonalas kiállítási anyagot állítottak össze.






















A kiállítás szeptember 18-áig látogatható a 11. kerületben a Bartók Béla út 37. szám alatt.

2 megjegyzés:

dorc írta...

Gratulálok a kiállítási képedhez! A többiek is hihetetlen kreatívak voltak. Szeretnék eljutni a kiállításra, amint sikerül, úgy írok pár sort az impressziókról:)

juice írta...

Dorc,most írtam egy bejegyzést, de ide is írok, hogy augusztus 23-tól van újra nyitva a galéria, mert most nyári szünetelnek.
Addig is szép nyarat!