hétfő, július 04, 2011

Toszkána 2011 - Firenze

Firenze nem egynapos város. Egy nap alatt csak kedvet kaphat hozzá az ember, vagy akár el is veheti a kedvét attól, hogy visszanézzen. Írhatnánk ellene-mellette listát is akár, ha ez valóban befolyásolna minket, vagy hagyatkozhatnánk a véletlenre is, hogy elvetődünk-e még ide. Az én listámon a következők lennének:
ellene: tömeg
mellette: a tömegen kívül minden.
Ez most olyan, mintha nekem így könnyű lenne döntenem (és hát igen, ha valaki el akarna vinni Firenzébe, annak nem kellene sokáig könyörögnie), de azért sok függ a hangulaton. Mi most kifogtunk egy akkora esőt, hogy mozdulni sem tudtunk az eresz alól, viszont ha 40 fok van, akkor is nagyon fárasztó a város, igaz fagyival meg hűtött kókusszal jobb vigasztalódni, mint ernyővel. Én így is nagyon szeretem ezt a várost, de jobban szeretném, ha lenne rá egy hetem vagy egy hónapom. Lakva ismerkednék meg vele, mert így állandóan csak belekóstolok és egy harapás után elveszik tőlem, én meg éhes maradok.
San Miniato templom















Teríték dómmal















Fotó a fedezékből















Ponte Vecchio, a kikerülhetetlen látnivaló

2 megjegyzés:

Ciripbogár írta...

Egy egészen egyedi Firenzét mutatnak a képeid...remek meglátások. A san Miniato lenyűgöző a fotódon (én sajnos megszeppentem a no foto felirattól)és a dómos-villás fotó is szuper! (ahol a Dóm melletti turistacsapdához képest a konyha is jó)

juice írta...

Kenyérlevest ettem, pedig a hideg is kiráz az ázott kenyértől, de örülök, hogy kipróbáltam, mert ízlett