hétfő, július 18, 2011

Toszkána 2011 - Siena

Siena meglepetés volt. Nagyon kellemes emlékeim voltak róla a látnivalók miatt, ráadásul az egyik kedvenc kendőmet is itt szereztem be évekkel ezelőtt (ami lássuk be egy nőnél nem elhanyagolható érzelmeket vált ki). Szóval pozitív hozzáállással érkeztem és mivel sok új dolgot fedeztem fel, ezért ez a jó érzés csak fokozódott. Sienában is vannak jellegzetes épületek, terek, események, de én most csak apróságokat mutatok. Összefoglalva bennem olyan érzést keltett, mintha egy királyi udvart szolgáló mutatványosokkal teli díszlet lenne, szomorú típusú embereknek kifejezetten ajánlom vidámodás céljából.

Az utcákat egy udvari bolond fejfedőjére emlékeztető lámpák díszítik.















Az aranyember már évekkel ezelőtt is forgatta végeláthatatlan hosszú filmjét.















A gyertyás üzletben nem csak vásárolni lehet, hanem végig lehet kísérni a készítés minden fázisát.

1 megjegyzés:

Ciripbogár írta...

nemrég voltam Sienaban, jó volt ráismerni a részletekre,jókat mulattam a hozzáfűzött kommentjeiden:)