hétfő, augusztus 01, 2011

Amikor nem fotózok

Igen, ilyen is van... Hiába a szenvedélyem a munkám, néha jó mást is csinálni, hogy ez a szenvedély az is maradjon. Persze nem rugaszkodom túl messze, pl. nem jogi eseteket oldok meg szabadidőmben, nem gyógyítok törött szárnyú galambokat, nem filézek hajnalban a halpiacon és nem is golfozom. Maradok a kreativitást igénylő alkotásnál, vagy egyszerűen csak szöszmötölök. Néha megfestek egy előre megrajzolt vásznat, néha varrok valami textilfigurát, a néhánál pedig kicsit gyakrabban csinálok egy nyakláncot vagy egy karkötőt.
Idén a türkiz a kedvenc színem:

9 megjegyzés:

Kerekes Zsuzsa írta...

Nagyon szépek és nagyon szeretem az ilyet. Grat!

juice írta...

köszi Zsuzsi! :)

beat.nick írta...

mondjuk én ehhez (se) nem értek, de érdekelne, amiket festesz :)

pente

juice írta...

talán majd egyszer megmutatom mit festek, de mi az a pente? :)

beat.nick írta...

azt csak az ellenőrzőszó-kitaláló tudná megmondani. de valami olyasmi lehet, mint az unlerlat. :)

juice írta...

értem :D
azt hittem ez valami festői álneved, ha már írói nincs :D

dorc írta...

Szerencsés vagy, hogy azzal foglalkozhatsz amit imádsz, a karkötők szépek, a többit olvasva állapítom meg, hogy kreatívságod határtalan:)Maradjon ez így még nagyon sokáig!

Csikós Gábor írta...

Lehet, hogy neked nem az, de nekem nagyon finoman ravasz a karkötőd a fonatba ágyazott színekkel. Biztosan feltűnően megnézném, majd a viselőjét is. Nagyon jó. Különben nem féltenélek a halpiacon sem, ha fotóznál és nem filéznél:)

juice írta...

köszönöm szépen, igazán nem hittem volna,hogy ezekkel a kis mütyürökkel sikert aratok :)