péntek, augusztus 12, 2011

Balatoni színes

Idén volt szerencsém 4 napot a Balatonnál tölteni, ráadásul éppen akkor, amikor az a (városban) kibírhatatlan kánikula volt. A nap legnagyobb részében mondhatni semmit sem csináltunk, viszont este fél 7-től strand, utána egy fagyi. A pihenés legtökéletesebb formája (és ezúton köszönöm a reggeli tejeskávékat a tesómnak).

A magát hajóskapitánynak tituláló unokaöcsém, akinek az volt a legnagyobb öröme, ha a víz alatt bugyborékoltam.





















Azt mondanom sem kell, hogy a legszebb mindig a naplemente volt.





























Hát igen. De becsületemre váljon, hogy legalább próbálkoztam.

7 megjegyzés:

Dorotheaphoto írta...

Nagyon klasszak lettek! Bóbi és a naplemente mindent visznek!:) A Helvetica tényleg sokat dobott a képen:)))

juice írta...

Igen... csak bizonyítani akartam, hogy nappal is tudok fotózni, de nem :D

beat.nick írta...

helvetica for president! :))
ezt a módszert én is alkalmazom néha, de neked szerencsére jóval ritkábban van erre szükséged :)

Gehring János írta...

Szerintem a helvetica-s is jó. :) Meg a többi is.

juice írta...

sőt a helvetica szinte már önmagában is megállná a helyét fotó nélkül :D

Ciripbogár írta...

A kis kapitány fotója nagyon vagány és a naplementések is gyönyörűek. A helveticással bajban vagyok,egyrészt nem tudom mi az, de majd utána nézek, másrészt nekem az is tetszik...kíváncsi lennék, mivel nem voltál elégedett?

juice írta...

A kis kapitány??? Akkor te tudsz valamit Ciripbogár!!! :)
Köszönöm a sok kommentet, én meg csak irigykedem Olaszország miatt :)
A Helvetica a betűtípus, amivel fel szokták dobni a rossz fotókat és hát nagy baj nincs azzal a képpel, de sok érdekesség sincs benne :)