hétfő, október 24, 2011

Szimmetrikus portré

Julian Wolkenstein Symmeytrical Portraits című sorozata bejárta a világhálót (egy általánosan elterjedt kérdésre-feltételezésre reagált,  miszerint tényleg szebb és vonzóbb egy szimmetrikus arc?). A legtöbben szerintem azt valljuk, hogy az aszimmetria adja meg mindenki egyéni saját karakterét, báját, amitől sokkal izgalmasabbá válik, természetesen ettől még lehet hogy szebb lenne szimmetrikusan, bár én a képeket nézve úgy látom, hogy még ez sem igaz mindenkinél, sőt. Kedves sminkes (és már majdnem fodrász) Anna barátnénk kért meg, hogy készítsek róla egy ilyen szimmetrikus portrét, aminek nagyon örültem, mert kíváncsi voltam, hogy valójában hogyan fest a dolog egy olyan személynél, akit személyesen ismerek. (Sőt megjött a kedvem, hogy magamon is kipróbáljam). Az eredeti elképzelésen annyit változtattam, hogy középre elhelyeztem az eredeti portrét is összehasonlításképpen.

4 megjegyzés:

Andreotti írta...

lássuk a Tiéd is!

juice írta...

majd jön az is (és képzeld, most már csak akkora a hajam, mint Annának a fotón)

Kerekes Zsuzsa írta...

Remek ötlet és szeretem ahogy kísérletezgetsz.
Hm...bizony nekem az "eredeti" a legszebb, legbájosabb. :)

juice írta...

szerintem is abszolút! jók vagyunk mi így felemásan :)