hétfő, október 03, 2011

A zöld

A zöld szín az egyik kedvencem, 2-3 évvel ezelőtt szerintem csak zöld színű kiegészítőket vettem a sáltól elkezdve a táskán át a gyöngyökig. Negatívumként szinte csak az jut eszembe róla, hogy amikor túl sok banánturmixot iszunk, akkor zöld lesz az arcszínünk, esetleg néhány ételen megjelenő zöld szín jelentheti azt, hogy még éretlen, vagy éppen az adott kaja indulásra kész (a saját lábán, ahogy anyukám mondja), de ezeken kívül szinte csak jó dolgokat idéz számomra.
Nyugtató hatása van, pihenteti a szemünket, oldja a görcsöket ugyanakkor inspirál is. Ha zöldet látsz: mehetsz, a hazafiak kedvéért a zászlónkban is megtalálható, van akit a zöldhasú hoz lázba,  én pl. a frissen nyírt fű zöld illatáért vagyok oda.
A zöldalma az egy jó zöld dolog a zöld dolgok közt (van aki pl. zöldalmácskának hív engem, amit nagyon szeretek :))


4 megjegyzés:

beat.nick írta...

ezt a listát csináld végig lécci! :)
http://www.szintan.hu/keret.htm

juice írta...

az alizarinnál elakadnék, olyan színű fotóm nincs (vagy mégis?) :D

htibi írta...

Tetszik !

juice írta...

köszönöm!