szerda, november 09, 2011

A leggyorsabb taxik városa

Marseille Franciaország második legnagyobb városa. Én csak a kikötőjét láttam, meg a Notre Dame-tól letekintve félig madártávlatból ezt a nyüzsgő hangyabolyt, de lenyűgöző látványt nyújtott. Azt hiszem életem legerősebb szelét éltem itt át, többször biztos voltam benne, hogy ha egy kicsivel is nagyobb lenne a kendőm, akkor elvitorlázhatnék vele gond nélkül. Nem tudom, hogy a szél miatt volt-e vagy egyébként is mindig ilyen, de a legkékebb kékek élnek bennem erről a helyről. Olyan szikrázó volt minden. Teljesen más hangulata volt, mint a többi provence-i városnak, de hát ez a méreteinél fogva kötelező is.

 Tudom kékekről beszéltem, de ezt az egy jelenetet már ott a helyszínen is így képzeltem el feldolgozva.





















Csalás és ámítás, de úgy gondoltam, hogy a távlatokat, méreteket jobban tudom érzékeltetni ezzel a tilt-shift-es hatással. Nem is beszélve arról, hogy kevésszer nyílik alkalom így felülről fotózni egy várost, vagy tengerpartot, aminek jól áll ez az effekt.

If vára, amit Monte Cristo grófja ismer a legjobban












A kikötő















A város















Mögöttem a kikötő















Itt meg éppen készülök elrepülni a francia szelek szárnyán (Peti örökítette meg a pillanatot)


Nincsenek megjegyzések: