kedd, január 24, 2012

Hali hó!

Nálam csak a bátyám várta jobban a hóesést (mivel síkölcsönzője van), ami ezen a télen egyszerűen nem volt hajlandó bekövetkezni. Önző módon én is csak bizonyos időben-ideig-időtartamban szeretem, de szeretem. Idén már nem is nagyon vágynék rá, de ha egy elérhető sétahelyen lenne ebből a fehér csapadékból pár napig, akkor azért csak elkattintanék rá pár kockát. Aztán persze muszáj lenne forralt bort inni meg gesztenyét enni, de tényleg csak ennyi lenne az egész és aztán persze azonnal jöhetne a madárcsicsergős tavasz. Szóval ez a véget nem érő semmilyen időjárás mondjon le!
A Photofools oldalunkon már beszámoltunk a hótlan (nem sótlan!) havas fotózásunkról, most erről az alakalomról hoztam pár olyan képet, amik nem kerültek be a válogatásunkba. Tessék felvenni a kesztyűt és a mamuszt és már lehet is nézni.





































































































Köszönet a stábnak:
smink: Molnár Cecília
ruha: TildArt (Jánosi Matild Tilda)
modellek: Nagy Klára és Bakosi Tamás

5 megjegyzés:

TiSza írta...

Remek képek ezek is!

juice írta...

köszönöm!

Gehring János írta...

Milyen merész sminkek! :) Nekem a képek színvilága jön be leginkább. :)

juice írta...

Majdhogynem sminkfotók, kicsit most erre az irányra álltam rá :) de összességében ezek a "fehér képek" a hozzám legközelebb álló képi világ

dorc írta...

Nagyon tetszik, ahogy a smink színeivel erősítetted a tél érzetét. Ez telibe talált:)