kedd, február 07, 2012

Feneketlen-tó

Ma 200 éve született Dickens, aki a számomra mindig is a legködösebbnek tartott viktoriánus korban élt, aki megírta gyerekkorom legkedvesebb történetét a Karácsonyi éneket, és aki túlélt egy vonatszerencsétlenséget. Ennek persze semmi köze a Feneketlen-tóhoz, csak gondoltam megemlítem :)
Megérkezett a várva-várt (kinek várt kinek nem várt) havazás, de a nagy hideg miatt annyira nem mertem megreszkírozni egy hosszabb fotózást kint, így csak a tónál örökítettem meg, hogy azért ezen a télen is esett hó.


8 megjegyzés:

Gehring János írta...

Jaj, na nézd csak... :))

juice írta...

Neked is közeli?

Gehring János írta...

Nekem békaügetésben 4 perc. :)

juice írta...

nekem meg tigrisbukfenccel 4 perc :D

Gehring János írta...

És mégsem futunk össze. :(

juice írta...

igen, ez sajnálatos, biztos cikk-cakkban vagyunk :)

Névtelen írta...

200 éve született Dickens.:)

juice írta...

jaj elírtam, köszönöm a helyesbítést, ki is javítom!