szerda, február 01, 2012

Sütőtökös kókuszgolyó

Eredetileg tökös golyó címet akartam adni a bejegyzésnek, gondolom akkor valamivel nagyobb lett volna az érdeklődés, de aztán elvetettem, nehogy még... nem tudom mi, mondjuk szó érje a tökös golyóm elejét.

Ritkán írok ide recepteket, mivel ez egy fotós blog mivel én inkább recept olvasó vagyok, de néha megesik, ha belelkesülök valami - főleg édesség - iránt. Ez sem lesz igazi recept, mivel csak hozzávalókat fogok írni, ugyanis ennél a kókuszgolyónál tényleg ízlés és állag szerint alakul minden.

Az alapja:
- sütőtök megsütve
- darált keksz
- darált dió
- kókuszreszelék
Az ízesítés:
- narancs leve
- fahéj
- barack lekvár
- mézeskalács fűszerkeverék
Ezeket a dolgokat gyúrtam össze, amíg kókuszgolyó állaga lett.
Amiben meghempergettem:
- kókuszreszelékben
- amikor a kókuszreszelék elfogyott, akkor tortadarában
- amikor a tortadara is elfogyott, akkor mandulaszeletekben

Nincsenek megjegyzések: