szombat, március 03, 2012

Gólyalábakon

Ha már a makróknál tartottam, akkor jöjjön megint egy a provence-i útról. Mi mást is fotózhattam volna Provence-ban, mint szöcskét? Ha ez az. Őszintén szólva nem tudom melyik melyik, pedig ennyi fotó után már illene.
Nekem azonnal az ugrott be róla, hogy gólyalábazik. Mivel francia, közel áll hozzá a komédiázás, így nem saját lábait használja, hanem vasár- és ünnepnapokon gólyalábon érkezik. Katt, a fotó elkészült, ő pedig tovább is állt. Ugrott. Gólylábazott.

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Még biosztanár-tanonc koromban azt a trükköt tanították nekünk, hogy jó eséllyel szöcske, ha a csápja hosszabb, mint a testhosszának a fele. Ha rövidebb, akkor sáska. Nemtom, hogy ez 100%-ig megállja-e a helyét, mert inkább madarakkal és virágokkal foglalkoztam, de én ez alapján szoktam gyanús magabiztossággal véleményt mondani. ;)

juice írta...

Igen más is mondta, hogy a csáphossz alapján tájékozódjak, úh. ez megerősítést nyert :)

Annyit nem fotózom őket, hogy teljesen képben legyek, de annyit igen, hogy legalább meg tudjam nevezni!
Köszi, hogy írtál!

juice írta...

Jut eszembe, egy Tücsök felismer egy szöcskét :D

Bogi írta...

Hát, igyekszik az ember észben tartani a rokonságát... :)