péntek, május 04, 2012

A szirma már a gatyámban van

A türelem rózsát terem ugye, ezért kérlek benneteket kedves olvasóim, hogy ne tántorítson el benneteket a mostanában hektikusan változó sablon. A blogot próbálom olyanná formálni, hogy lehetőleg ismét kiálljon pár év próbát, mint az előző kinézet, de ez nehezen megy, mivel (hogy szépen és választékosan fejezzem ki magam) hülye vagyok hozzá. Elképzeléseim vannak, de a HTML mint olyan kívül esik a szöszmötölési témáim körén, ezért próbálok bizonyos embereket rávenni, hogy segítsenek és az én lassú vizem lassan mossa a partot.
Mindenképpen fotóbarátibb megoldást fogok választani, ezért már most is ideiglenesen egy olyan sablont állítottam be, amin sokkal nagyobb méretben jelennek meg a néznivalók, ezáltal nem kell egyesével megnyitogatni őket, ha a szemünk nem lakott volna jól. Visszamenőleg pár bejegyzésben átméreteztem a fotókat, remélem a végleges forma is minimum ezt fogja hozni.

10 megjegyzés:

[tsg] írta...

1. követelem, hogy magyarázd meg a címet!:)
2. a betűtípuson mindenképp változtass szerintem, mert nincsen benne hosszú ő és ű betű.

juice írta...

folyamatosan változtatom :)

Gehring János írta...

A kép tetszik! Igazán.
A címet nekem is magyarázhatnád. :P
És a kinézettel való viaskodás nálam is akut téma. Épp tegnap anyáztam, amikor valami még véletlenül sem úgy sült el, ahogy szerettem volna. :D Ehhez sajnos bitagyúnak kell lenni. :/

PS: Meg itt van ez a robotellenőrzés a szavakkal... Az ember 2x meggondolja, hogy írjon-e valamit, ha utána ezt kell begépelni: ictandes reirenst :D Valahogy ki kéne ezt venni, de például ezt se tudom... :(

juice írta...

Nem tudom ugrattok-e, hogy nem ismeritek, de akkor leírom az újszülötteknek:
az emberke várakozik a vécénél és dörömböl, hogy jöjjön már ki aki bent trónol, mire az kiszól, hogy nyugalom, a türelem rózsát terem és erre válaszol a delikvens, hogy "igen uram, de a szirma már a gatyámban van" :)

A robotot én is utálom és a legutóbbi sablonnal az volt a gond, hogy nem engedte személyre szabni a fejlécet, sem a fülek szövegét, úh. megelégeltem, pedig tetszett a felépítése, mert nem csak blog lehetne, hanem galéria, stb...

juice írta...

beállítottam, hogy ne legyen robot, vajon sikerült?

Gehring János írta...

Hehe, én nem ismertem vén fejemmel.. :D De egy hasonló felépítésűt igen. Amikor a bent ülő nagy nyögések közepette kiszól, hogy "jóóóóó magának" :D

Robot nincs. Hurrá! Hogy szedted ki? :)

juice írta...

:)

antirobot pedig ilyen egyszerűen: beállítások/ bejegyzések, megjegyzések/ szóellenőrzés megjelenítése: NEM :)

Gehring János írta...

Köszi. Annyira pofon egyszerű volt. :( Amióta ez az új design van, nehezebben találok meg mindent. A régi rosszabb volt, de azt már megszoktam.)

juice írta...

öregszünk, minél újabb valami, annál nehezebb :D

juice írta...

visszaállítottam a robotot, mert máris megjelentek a spamelők