csütörtök, június 28, 2012

Juice a FB-on

Emlékezetem szerint még nem is írtam itt a blogban (ha mégis, akkor...) a Facebook oldalamról, pedig létezik! Ráadásul nem csak az itt megjelenő bejegyzéseket szoktam belinkelni, hanem a Photofools-os és egyéb fotózásokon készült sorozataimból is szemezgetek, nem beszélve a csip-csup apróságokról, amiket másoknál találok, amik engem érdekelnek vagy inspirálnak.
Nem csináltam még "lájkolós" játékot és nem is áll szándékomban. Biztos eljön az idő, hogy valamilyen fotózásos őrületet hirdessek meg, de még nem tudom milyen formában. Kell lennie az "ingyen" varázsszón kívül valami másnak is ami (ugyan nem pavlovi reflexként, de) beindítja a kattintóizmokat.
Kevés olyan követőm van, akiről ne tudnám kicsoda, viszont itt a blogon olvashat olyan is aki tényleg a fotóim miatt néz be néha-néha, úh. Nektek üzenem kedves ismeretlenek, hogy ha FB felhasználók vagytok és érdekelnek a további munkáim, akkor lájkoljatok, kövessetek, nézzetek szét amennyiben kedvetek tartja, vagy osszátok meg az oldalamat, ha szerintetek érdekelné barátaitokat, ismerőseiteket.
Ugyan nem fogtok ingyen fotózást nyerni, de ha írtok szívesen válaszolok, ha kérdésetek van a képeimről, akkor arról diskurálhatunk, ha van valami jó ötletetek, akár még meg is valósíthatjuk. Ha tetszenek a fotóim, az oldalamon elérhető vagyok, alkalmazott fotográfiai kérdésekben pedig úgy is ott a: Photofools.
Köszönöm, hogy olvastok/néztek, jó sok limonádét és szép napokat kívánok!

Nincsenek megjegyzések: