péntek, július 13, 2012

It's only rock 'n roll but I like it!

Tegnap volt 50 éves a Rolling Stones zenekar. Mivel tőlük választottam 2006-ban a mottómat a blog indulásakor (amikor inkább még csak személyes blog volt sok zenekaros bejegyzéssel), ezért úgy érzem erről az évfordulóról mindenféleképpen meg kell emlékeznem.
A Rolling Stones nem az egyedüli kedvenc zenekarom, nem tudok róluk mindent, nincs 3-nál több Stones-os ruhadarabom (most kaptam ígéretet egy fotóra az egyikben :)), nincsenek poszterek a falon, (csak az unokaöcsémről egy fotó, amin egészen véletlenül Stones-os pólót visel, de tényleg véletlen!) és nem járok Stones lemezcserélő klubba, de azért tény, hogy nem véletlenül tőlük idéztem a by juice felirat alatt.
Két koncertjükön jártam, az egyik itt Budapesten volt, a másik Prágában. A budapestin 50 fok volt, locsolták a nézőket a kezdésig és Ronnie Wood egyik közönség közé hajított ajándék pengetőjét az előttem álló vette fel (olyan érzés, mint a lottón minden számot eggyel mellé lőni). A prágain ott volt Havel, meleg eső esett és a koncert napján minden Stones-os pólós köszönt egymásnak a városban. Fantasztikus élmény volt mindkettő.

Szóval szeretem őket, és csodálom azt a lendületet, ami bennük van. Meg hogy még élnek...

Kedvenc tatyóm, amit a kedvestől kaptam, mert sejtette, hogy bírom őket (valószínű abból, hogy a nyelvem ugyanígy lógott amikor megláttam a fogason) :)

Nincsenek megjegyzések: