hétfő, július 23, 2012

Lenéztünk a városra a kupolából

Andi barátnőmmel felélesztettük a "helló turiszt" intézményét és elhatároztuk, hogy őszig megnézünk pár olyan fővárosi helyet, ahol még nem, vagy iszonyú régen voltunk.
Első utunk a Szent István Bazilika kupolájába vezetett. Nem is értem, hogy miért nem voltam itt még soha. Az olyan navigációs antitalentumnak, mint én, vicces volt látni, hogy milyen egyszerű viszonyban vannak egymással az utcák, amiket én nagyon túl tudok bonyolítani. Felülről mondjuk a labirintus is könnyebb terep, mint bentről.
500 Ft a jegy, félútig lehet választani a csigalépcső és a lift között, aztán onnantól muszáj kardiozni. Nagyon szép a kilátás, el lehet látni Budapest távoli kerületeibe is, és mi felfedeztük a Kockásfülű nyúl lakhelyét is (szerintünk).

Panoráma
 Fel
 Le
Itt az idő egy kis tanuláshoz
 Ő nem tudom engem fotózott-e, de én őt


Nincsenek megjegyzések: